Kommer adidas skor dam rea i en hampa, kärna svart och krit vit vit färg, har de en kamouflage tryckt texturerad mesh övre med svarta läder accenter. Efter bekräftelsen av klädkoden citerades Iverson, "Klädkoden är inte den jag är och tillåter mig inte att uttrycka mig själv." Eftersom Reebok fortsätter att fira 20 års Iversons frågespårare,de ska nästa berätta om klädkodens berättelse. via Nike Blogby Rajah AllareySuper Bowl 50 är mindre än en månad bort och medan deltagarna ännu inte har bestämt sig har Nike redan gjort förberedelser för att fira det stora spelet. Bara som det gjorde i 2014 har Nike planer att släppa ett annat huvud som vänder sig till Air Trainer 1. words_Brandon RichardTwo nya färgvägar från ZX 500-löpare är tillgängliga från adidas, både sportiga läderbaserade ser ut vad som förutsägbart kallas "Leather Pack". Ett par sportar en marinblå läderbas, accentuerad av universitetsblått och rosa. Höjdpunkterna inkluderade en asymmetrisk krage och framkantsband. Reebok Fråga 3 År: 2007 Kort sagt, en omarbetande av svaret 11, men med en Question-inspirerad Hexalite-kodning. Reebok svar 12 år: 2008The svaret 12 presenterade återvänder till ett snyggt och strömlinjeformat utseende som ursprungligen drog Iverson fans till linjen. Meddelandet sa "Gissa upp Potomac kvarnar senare ... Om du ser mig kommer Holla på mig ... Jag ska köpa dig ett par skor eller t-shirt eller sumthin!" Upphetsad, Brandon gjorde några samtal och kunde göra en tur till Potomac Mills från en kusins ​​vän.

Bilder via crep_tees_ukby Brendan Dunne Vilken typ av Yeezy-sneakers skulle vi se hade förhållandet mellan Kanye West och Nike inte blivit surt? Tyvärr kommer världen aldrig att veta, men dessa Photoshops ger en bild av vad skärningen mellan hans nya adidas Yeezy Boosts och hans gamla Nike Air Yeezys skulle se ut. Bilder via Footpatrolby Brendan DunneBlack Fredagens upptagna schema med sneakerutgåvor blev lite mer fylld med den utlovade ankomsten av denna Nike Huarache. Sneaker matchar semestern med sitt svartbaserade utseende, vilket bara bryter mot den vita spetsen på mellansoles och snören . Luis SanchezPå andra gången på nätet är den här utlämnade "Cherrywood" Air Jordan 16 adidas skor svarta Retro ursprungligen inställd att återvända under hösten. De utlämnade proven förefaller nästan identiska med 2001 års originalutgåva, komplett med sina vita läderbyggnader, mörkgrå hölje och körsbärsakent accenter genom hela. Luis SanchezTodays nyheter ger oss vårt första tillfälle att se på en av de mest förväntade utgåvorna av året i "Columbia Blue" Air Jordan 11 Retro. Traditionellt erkänd som "Columbia Blue" AJ XI, sportens årets utsläpp sportar faktiskt en blå nyans som kallas "Legend Blue". Precis som tidigare versioner av denna ikoniska färgväg, klipper 2014-versionen ett helt läder med en maskstunga och överlacker i lakan i vitt. Den "Columbia Blue" Air Jordan 11 Retro är inställd för att träffa Jordan Brand-konton i december. Brandon RichardJeremy Scott är känd för att marschera på sin egen trums slag och i helgen kommer trumman att leda honom till adidas Originals Store i New York City. Plaid, stripes, houndstooth och mer nåd den ikoniska sneakers paneler, medan genomskinliga yttersulor avslöjar orden "Sager Vision". Vad du har är en "What The" -design som visar den verkliga kreativiteten och har ett legitimt syfte för att existera - något som saknas från den serien under en lång tid. För en releasedatum, förvänta dig inte att det ska ske när som helst snart.

Men även om det inte är en patriotisk anslutning, skulle sneakersna inte ha svårt att trumma upp spänningen & ndash; röda skor i synnerhet tenderar att göra det nuförtiden.But de alla marin och alla röda Huaraches som visas här borde slå USA Oavsett, den ursprungliga färgen är bevarad, komplett med de ljusa bitarna av färg på mellansolen, bakmärken och eyestay.Stay med Sole Collector för ord när adidas skor rosa och var du kommer att kunna köpa denna Flyknit Air Max design. Luis Sanchez Efter att ha förhandsgranskat flera färgvägar i Air Force 1 High Hyperfuse, tar vi en titt på den här enkla vita och grå byggnaden och gör det nu dags för återförsäljare. Air Jordan 9 Dessa slags ser ut som bergsklättring snedstegskor och så mycket jag älskar rockklättring, jag är inte i den för skodon. Bilder via KITHby Brandon RichardDesigner Ronnie Fieg länkar tillbaka med Adidas Originals för att introducera ett helt nytt samarbete för KITH. Varumärket Tubular Doom får samtalet den här gången, utformad i gråhårad Primeknit med en kontrasterande svart bur. Komplementet till stilen är en vit mellansula, ytterhalssula och blå accenter på den vävda etiketten och under de grå nubuck ASICS-ränderna.

James starka kostym är ett brett utbud av nya colorway debuts och han gjorde det inte den här veckan. Med King James ut finns det en extra plats att fylla. Nu firar det senaste paret Dame 3s något helt annat - det kinesiska nyåret. Adidas Dame 3 "CNY" har en svart, vit och röd färgväg,som stannar i tunnlar till Portland Trailblazers uniform. Jag kan bära Yeezys till kyrkan, till klubben och basket. "Det adidas skor barn rea är självklart inte helt överraskande att Snoop sätter sitt godkännandestämpel på Kanye West-designade skor eftersom han är en adidas endorser.The rapparen blir glad att veta att han snart kommer att få tillgång till Yeezys bättre utrustade för basketplanen. Det är uppenbarligen att de är på väg fram till 2017.Snoop Dogg fortsatte med att säga att hans andra favorita adidasmodeller är hyllorna, superstjärnorna och Matchcourt Slip-Ons Som ledare inom streetwear-kulturen har Los Angeles-baserade Undefeated ofta använt sport och militär för många av varumärkets estetik. Luis SanchezTotal Crimson tar över Roshe Run Woven för damerna. Redan släppt i ett antal färgvägar för damerna Roshe Run Woven är en av de många Roshe-variationerna som introducerades under det senaste året av Nike Sportswear. Brandon RichardAlready en av 2012 mest efterlängtade utgåvor, här är en ny titt på Valentinsdagens "Metallic Red" Nike Air Foamposite One.